Pages

Sunday, November 11, 2012

Update Graf Harga Emas 9.11.2012

graf emas 1

Jangkaan Pergerakan Harga Emas Sejak Oktober 2011
gold
Harga Emas Mulai Turun Perlahan-lahan
gold 23.10.2012
Harga Emas Turun Semakin Pantas
gold update 5.11.2012
Harga Emas Menyentuh Paras Harga Sokongan (Support)
gold update 9.11.2012
Arah Pergerakan Harga Emas Kini Telah Berubah Kepada Mode Pendakian Selepas Melantun Pada Paras Harga Sokongan
Saya ada kongsikan info mengenai jangkaan pergerakan harga Emas ni pada 11 oktober lalu melalui Page Facebook saya dan beritahu kepada semua agar jual segera kepada sesiapa yang dah untung.
graf 10 okt
Pada 4 November minggu lepas, saya update lagi pergerakan harga emas dan maklumkan kepada semua agar segera beli kerana harga dah nak mula mendaki.
10 pelaburjutawan.com
Kepada yang membeli pada hari Sabtu dan Ahad lepas, dapatla memborong dengan harga ni:
sales order 4.11.2012
Bila dibandingkan dengan harga sekarang ni:
pg price 9.11.2012
Alhamdulillah,dah nak untung..sikit je lagi..lepas ni boleh tambah kolum profit untuk tahun 2012 di bawah ni.
untung emas 2012
Kalau tengok posisi harga saya beli dan jual, setiap kali lepas saya beli je mesti harga turun lagi, dan setiap kali lepas saya jual je mesti harga naik lagi…tapi yang bestnya setiap kali berlaku macam tu setiap kali tu saya untung!
jual beli emas 2012
Tapi Pelaburan Akaun Emas (GIA) yang saya beli dari tahun lepas sampai sekrang, sekali pun belum boleh jual dengan untung, kalau nak jual masih rugi.
Saya sendiri hairan, kenapa agaknya masih ramai yang nak simpan di Akaun Emas GIA ni walaupun Emas Fizikal Public Gold dah boleh untung 4 kali, sedangkan yang ada di GIA sekali pun belum boleh jual lagi..?
gold investment account
Ok, so jangan buang masa lagi, harga emas makin hari makin tinggi!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...