Pages

Wednesday, March 6, 2013

Beli Emas Public Gold Secara Ansuran Dengan EPP

Assalamualaikum dan salam sejahtera……..
Untuk artikel kali ini saya terangkan alternatif lain dalam pembelian emas keluaran Public Gold….



Ok, saya bagi contoh pengiraan pembayaran EPP dengan Public Gold…..
Jika pembeli  ingin membeli Bar emas 10gram…

Harga sekarang         = RM1,885.00
Admin fee 0.5%          = RM9.43
Bayaran ansuran  pertama      = RM471.25 + RM9.43
Bayaran bulanan kedua dan seterusnya = RM471.25
  • Jadi pada bulan pertama, iaitu bulan pembelian dibuat, pelanggan hanya perlu membayar amaun sebanyak:
  • RM471.25 + RM9.43 (admin fee) = RM480.68
  • Bulan berikutnya, pelanggan hanya perlu membayar RM471.25 sahaja.
  • Setelah pembayaran selesai dibuat, barulah pihak Public Gold akan memberikan emas kepada anda..
  • Mudah kan??? Sekurang-kurangnya, dapat meringankan beban pelanggan yang berminat membeli emas…
Soalan famous:
1.Katakan saya nak bayar separuh pada bulan pertama dan kemudian separuh lagi pada bulan kedua.. Boleh tak?     
Jawapan: Boleh. Tiada masalah.

2. Bila saya akan dapat emas let saya pakai EPP ni?
Jawapan: Setelah settle payment baru dapat emas yang anda beli ini.

3. Kalau saya nak beli silver bar boleh tak pakai EPP ni?
Jawapan: Boleh. Tiada masalah.

Petikan : Ihsan dari admin www.publicgoldsarawak.com

So, sekarang semua pihak berhak untuk memiliki emas peribadi sebagai koleksi atau simpanan….Tidak ada lagi istilah untuk tidak layak memiliki emas..Jika anda berminat untuk memiliki emas atau perak,silalah berhubung dengan saya di talian 012 - 959 4690…wassalam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...